MSA ADRIA
  • Hrvatski
  • English
  • Español
  • Français
  • Deutsch
  • Русский
  • Slovenščina
  • Italiano
  • Türkçe
  • 日本語
  • 中文 (中国)
  • Čeština
  • Polski

Rješenja

SERVICE QUALITY INDEX (B2C)

Kvalitetna usluga sadrži detalje koji u cjelini djeluju jednostavno. Sinkroniziranom kombinacijom ankete i mystery shoppinga dobiva se uvid u percepciju kupaca i činjenice o usluzi.

IZDAVANJE RAČUNA (B2C)

Ponekad djelatnici nisu svjesni koliku štetu mogu nanijeti sebi i poslodavcu ako ne opravdaju povjerenje koje im je dao poslodavac.

PRODAJNE VJEŠTINE (B2B, B2C)

Većina trgovaca danas može brzo nabaviti kvalitetnu robu. Kupcu je važno da može vjerovati onome tko mu prodaje robu.

AKTIVACIJA PRODAJE (B2B, B2C)

Posao trgovca nije lagan. Stvaranje potražnje neizvjestan je posao koji često ovisi o raspoloženju onih koji su u izravnom kontaktu s kupcima.

ORGANIZACIJSKA ATMOSFERA (B2B)

Teško je imati zadovoljne kupce ako nemamo zadovoljne zaposlenike.

KONTROLA POLICA

Pozicija marke doprinosi donošenju odluka kupaca.

SEGMENTACIJA TRŽIŠTA

Ključna su pitanja – tko su naši kupci i gdje se nalaze. Kao posljedica fluidnosti današnjeg društva, ljudi su postali manje dosljedni, a više mobilni.

JAVNO MNIJENJE

Svako društvo, zajednica ili organizacija sastoji se od pojedinačnih i grupnih aktera koji pokušavaju utjecati i formirati javno mnijenje.

ANALIZA RIZIKA

Rizici su svakodnevna pojava. Zašto ne izbjeći riskiranje u posebnim stvarima?

PRICING

Određivanje cijena zauzima ključno mjesto u marketinškim planovima. Potrebno je uzeti u obzir sve elemente, od troška nabave do troška kvalitete proizvoda usluge.

AUDIO VIDEO MYSTERY TEST

Slika govori više od tisuću riječi.

MSA TOTAL (B2C)

Ljudi žele biti sigurni u svoje odluke. Kombiniranjem ankete, mystery shoppinga i dubinskih / grupnih intervjua, dobiva se idealan spoj za unapređenje marketinških procesa.

OPĆI DOJAM (B2C)

Kupovinom klijenti ostvaruju želje i ispunjavaju potrebe. Čak će i najodaniji kupac odustati od kupnje ako se prodajni proces odvija u neprimjerenom okruženju (prljavom, smrdljivom, neurednom) i ako ga obavlja neuslužan i neljubazni djelatnik.

PREDSTAVLJANJE MARKE (B2B, B2C)

Puno vremena ulaže se u razvoj i poboljšanje ponude. Najjači oblik promocije su preporuke i savjeti osobe s autoritetom (npr. prodavača).

ZADOVOLJSTVO KUPACA (B2B, B2C)

Percepcija kupaca ključna je dimenzija za marketinški uspjeh. Ljudsko ponašanje često nije logično (racionalno), već emotivno. Prema tomu, često ne donosimo odluke racionalno, nego emotivno.

KONTROLA VANJSKIH I UNUTARNJIH REKLAMA

Informacije koje kupac dobiva o ponudi ovise o tome jesmo li mu se uspjeli postaviti u vidokrug.

KUPOVNE NAVIKE

Neke stvari nikad se ne mijenjaju, ali neke se često mijenjaju. U svijetu prekobrojnog izbora mnogi ljudi vole mijenjati svoje izbore.

OMNIBUS

Ponekad se više isplati vožnja s drugima u autobusu nego paljenje vlastita automobila.

BRAND MANAGEMENT

Percepcija marke na tržištu povezana je s planiranjem svih marketinških aktivnosti. Važno je znati kako svi tržišni segmenti percipiraju ponudu.

PREDTEST / POST-TEST TRŽIŠTA

Velik broj proizvoda ne preživi prvih pet godina. Zahtjevi suvremenih kupaca ponekad nisu realni. Ipak, svi pa i najrazličitiji zahtjevi mogu biti važni za kreiranje pravog omjera ponude i potražnje.

TEST NASLIJEPO

Kupci često ne žele priznati koliko marketing utječe na njih. Testiranje naslijepo pomaže nam vidjeti ispod marketinških slojeva.